Jesenovanje PP
29.-31.10.2005

na Rudnem Polju na poti
v planinski raj le sekaj sekaj,...
no to je to roverček
pogled na sonce štafeta
gremo na Triglav ali na razglasitev rezultatov rovrčka
pred kosilom rutki ta beli
Za našo Mojco in Tino
Kekec Miha in pes Mateja-Rex molža
naj Mojca in naj Kekec zeblo nas ni

JESENOVANJE PP NA USKOVNICI

Zbrali smo se v soboto zjutraj (29. 10. 2005)  na Godešiču in se z dvema avtomobiloma odpeljali na Pokljuko, natančneje proti Rudnem polju.

Nato se nas je 8 nadebudnih skavtov podalo na slabo uro dolgo potovanje proti našemu »začasnemu bivališču« - idilični hiški, na nadmorski višini 1400 m.

Ob prihodu v hiško smo si vzeli kratek odmor za počitek in pogovor, nato pa smo začeli pripravljati kosilo. Popoldne so bile na »sporedu« športne igre.

Ko se je dan prevesil v noč, smo se pogreli v toplem zavetju naše koče, kjer so se kresale ideje za naslednji dan. Predvsem fantje so imeli zelo visoke cilje, kot npr. da bi zgodaj zjutraj odšli na našega najvišjega tisočaka … J

Naslednje jutro smo se res podali v hribe, toda pot nas ni zanesla proti Triglavu, temveč na ? ŠE ZDJ NE VEM KAMJ) (nekakšno sedloJ). Bila je res sončna nedelja in bilo bi škoda, da je ne bi v celoti preživeli zunaj. Ko so naši želodčki postali vse bolj lačni, smo si postavili ognjišče, zakurili ogenj (opa, samo z eno vžigalico in kot veste, skavti kurimo brez papirja J, v kotel natočili vodo, vanj dali hrenovke in kosilo je bilo skoraj že gotovoJ  – res pravo skavtsko doživetje J

Večerni program, ki sta ga odlično pripravili in izpeljali naši novi PP-jevki, Mojca in Tina, je bil nadvse zabaven.

Bili smo utrujeni, zato so se naše oči kaj hitro zaprle in tako smo si nabrali novih moči za zadnji dan, ko je bil čas pospravljanja in odhoda domov.

Pot nas je zanesla tudi v znano blejsko slaščičarno Šmon, kjer se je končalo še eno, nepozabno jesenovanje!!!